Flat goals

As a casual post for Sunday I thought I would do a post about my dream flat. Once I would like to buy a house with a garden, but until that a flat is perfect. To be honest having a garden is a lot of work anyway.

Nowadays everything is about grey, white and black in interior design. Minimalism is really popular. I really like it in pictures, but I wouldn’t feel comfortable in a minimalist home. I like everything that’s cozy: lot of warm colors, dark wooden materials, fairy lights and candles. I would like to put extremely lot of plants in my flat, but unfortunately I can’t keep alive one single flower…

***

 Gondoltam, hogy hozok így vasárnapra egy egyszerű kis bejegyzést arról, hogy nagyjából milyen lenne az álomlakásom. Egyszer szeretnék majd kertes házat, de amíg nincs családom addig ellenék egy lakásban is. Őszintén, a kertes házzal elég sok a munka, szóval…

 Mostanában a lakberendezés terén a szürke, fehér, fekete színek a jellemzőek, a minimalizmus nagy divat lett. Tetszenek az ilyen stílusú lakások, házak, de nem érzem úgy, hogy az én világom lenne. Szerintem nem tudnám otthon érezni magam egy olyan lakásban. A meleg színek, sok fa anyag, kandalló, gyertyák, rengeteg könyv… Ez az én világom. Sok növényt is szeretnék, bár sajnos jelenleg egyetlen virágot se tudok életben tartani.

page

page1

page3

page.jpg

 

page561

To be honest it’s not easy to find exactly what I am thinking about, these homes still a bit minimalist for me with the white walls, but kind of closer to my taste.

What stlye is your dream flat?

Have a lovely Sunday,
Tímea

***

 Őszintén nem sikerült pont olyan képeket találni mint amilyeneket szerettem volna. Kicsit talán túl sok a fehér fal, a minimalizmus felé hajlanak. Azért közelebb van az én ízlésemhez, elfogadnám a képeken szereplő lakásokat egy szó nélkül.

 Nektek milyen az álomlakásotok?

Legyen szép vasárnapotok,
Tímea

4 thoughts on “Flat goals

  1. Szuper poszt! 😀 Nagyon egyet tudok érteni azzal, hogy még egy virág sem marad meg melletted. Mellettem egy kaktusz is képes lenne kihalni, pedig imádom őket, haha. 😀

    Like

  2. Szia!
    Most találtam ide a blogra, nagyon jók ezek a képek, és azt hiszem, az ízlésünk nagyon hasonló, bár én még csak kisebb részletekben álmodozom: meleg színű falak, napraforgósárga dekoráció, egy hatalmas, kissé kopott földatlasz a hálószobafalon, rengeteg virág, könyv minden helyiségben, nagy ablakok és sötét fapadló. Csodás lenne! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

